Menu

EKONOMI/INKÖPSASSISTENT

Vi växer så det knakar och behöver därför förstärka vår organisation med ytterligare en administrativtjänst.

 

ARBETSUPPGIFTER

  • Registrering och kontering av lev.fakturor
  • Avbokning av betalningar
  • Utleverans av order
  • Sändning av EDI filer
  • Utskick fakturor
  • Utskrift av produktionslistor/etiketter
  • Inleverans ankomande gods
  • Orderändringar
  • Kontroll av lev.tider samt priser för inköpsartiklar
  • Backup för inköp samt orderavd.

 

KVALIFIKATIONER Vi ser gärna att du har en utbildning i ekonomi/redovisning eller har några års arbetslivserfarenhet av liknade arbetsuppgifter.

Engelska i tal och skrift är ett krav .Som person är du positiv, noggrann, flexibel och har lätt för att samarbeta med andra människor.


TILLTRÄDE snarast


ANSÖKNINGSHANDLINGAR skickas senast den 28/2 till ekonomichef Camilla Carlsson på e-post camilla.carlsson@conform.se.

Ansökningarna kommer behandlas löpande. Lön enligt avtal TMF/Unionen. För mer info, Camilla Carlsson på tel 0383-508 39